Sunday, December 12, 2010

♥ Akulah Puteri PINK! ♥


halluu....salam sunday(malam sudah!)....
aku baru balik jalan2 sopin buang duit my dad...
hepp aku ade wet cirik tau! tp kumpul wat mase depan...
kumpul punye kumpul xkaye2 jugek! haha


 
arini aku betul2 kuatkan semangat untuk pakai baju kaler grey atau kelabu...hakikatnye jiwe meronte2 tangan gatal je nk capai baju kaler pink! saje nk buat perubahan diri sempena tahun baru ni....
STOP ADDICT PINK! ceewahh boley ke??




hahaa...tajuk n3 yang gatal bubuh pink dibelakang....ekceli ni tajuk buku cerita kanak2 yang berlatar belakang warne pink!...ape ingat aku xbace ke buku2 mcm ni??aku bace semuuaa jenis buku...semuaa aku balun bace...dulik ape ade brader pandang2...ape pandang2??nk aku stoly la 2...
ke nk ngurat??oh! azi stop it! jgn perasan ukie die nk tegur ade lade kat celah gigi ko! kihkihkih





satu lagi....beli tau jgn xbeli! bace sebelum titun...msti mimpi best2 mcm cerite Azi di Alam Fantasi...ehh?? mate dinasor 2 leh gerak2 tau...soo cute! teruje ko! seyes...dulu aku kecik2 xde ni buku mcm ni...


see.....aku dah katekan aku bace buku2 camni juge...beli2...elok ni untuk kita2 yang berimpian untuk kaye...ingat! bukan kaye duit je tau...haruslah kaye ilmu agame juge! barula idup happy~~



TARGET yang tercapai!

jeans baru >>>>>> dapat! hooyeii
t-shirt kaler hijau! >>>>>> xjadi sebb nampak warne PINK
shawl warne purple >>>>>> xjadi jugek sebb dalam dilema antara pink ngn purple last2 aku tinggal pergi...sakit pale buat keputusan besar ni!
jeans je yang tercapai...

nampak gaye my dad n my mom yang lebih2 sopin...beli set periuk belange stainless steel...beli penapis air...beli dapur elektrik (sedang berangan 2..)...wahh bukan men lagi pasangan 2 sejoli 2...
 adik pun banyk beli...tudung, baju bajan, buku, kasut, sandal...sedangkan aku??huaaa

aku memang cerewet bab2 membeli ni...kadang2 bende yang same, warne yang same cume corak die lain cikit jek..itu pun amek mase berjam2 nak buat keputusan! ayoyo~~ even nk order air ape pun pale aku leh haru biru xtau nk pilih ape!
 lepak jap..



tgk si dagu lekuk...huhu




my nasuha




tulisan kecik : sesetengah pic kurang memuaskan..hal ini kerana masalah teknikal yang seyes xdpt den nk nulung....

4 comments :

ayeesha anna said...

peminat fink jugak

Ain Zulaikha said...

wah suka membaca, i like and bagus.. hahaha tapi buku pelajaran nauzubillah T_T

hans said...

hahahaha
semua pink

P/S : Kenapa Perlu Diadakan Benda Yang Tak Pernah Wujud?

azi nur said...

yeahh pink2...sume kasi pink..hihi