Monday, May 30, 2011

♥ cantek! dan kretip! ♥


yang dulu aku pernah setory pasal tudung bawal boleh gunapakai jadik shawl kat sini..




my God statement berani mati!


kali ni aku nak habaq mai...care lagi cantek boleh kiter pelbagaikan dengan memakai tudung bawal sahaje..

ekceli care ni agak kuno...but  dont care la...aku rindu gaye macam ni..dulu time pergi kelas...memang gaye ni lerkk aku buat...tak caye tanye lecture cukai aku...haha



tuu dia...susun susun lipat lipat..lepastu pin..mudah kan..

nak tutorial ke??? 

macam biase....kau cari la kat Youtube...u know what, Youtube sigu yang hebat! yang baikk boleh diikut yang jahat coii buang tepi..





wahh ropol-ropol segale..kau nak pergi kerje ke kau nak melawo azi!...





dek kerane aku bosan tahap gaban melihat koleksi shawl aku yang dah kire kerap benar aku pakai...nak beli yang baru...tett lebih baik aku recyle aje bende-bende lame ni...jadi aku amekla langkah dangerous dengan memakai tudung bawal..haha dangeres lerk sangat pempuan!



jum cobe!! yeahh selamat berjaye.....


14 comments :

tomatokering said...

g kelas dulu selalu lah pakai camtu.. :D

najwa's said...

hehe letak la gambar penuh. :P

Bidadari Syurga said...

ala... tul kata najwa... tak faham sgt... heeeeee... kalau gambr betul full barulah faham... heeeeeeeeee

Azmira Yusof said...

hahah skrg mira punye keronsang hilang ..pakai pin jee .. jarum je

ezy.fia said...

sllu gak buat ropol2 gni..
comel sgt..
hihikk

NasQ said...

boleh tak buat satu entry penuh pasal tudung ni pasal aku memang satu haram pun tak tau... muahaha.... main angguk jea kalau cik tunang tanya...

Ain Zulaikha said...

kalau pergi kelas selalu pakai camtu, tu pun kalau tengah tak rajin, kalau rajin baru lah pakai shawl hehehe

adan said...

setat ari ni sy nak perhati pompuan pakai tudung cane.. nak tgk cara yg sama ngan azi.. ehehe..

wei! rindu lak ngan entri apam balik.. kah kah kah ^_^

Bunga said...

cam comel..tapi xdapat nak tengok penuh la cym..

Qaseh Dalia said...

alah xnmpak

NARDtheNERD said...

wow.
ropol ropol.
:))

Unknown said...

nmpk comel jgk

EzayHadry said...

ropol2 menarik..hehe
nanti wat la video tutorial plak ye...hehehe bukan ezay nak pakai...nak tau je..haha

KUREKURE COMEL said...

mina takleh wat cmtu...sbb pkai jaket kat luar...hihihi....so tudung pun masuk kedalam...


kalau pi kenduri blh la....tp pakai cardigan pulak..kuikuikui...