Wednesday, July 27, 2011

sape kate TUTTI FRUTTI sedap bebenooo .


salam, malam ni gelap...

mungkin hujan kejap lagi...

aku baru balik soping...beli jeans...

murah??

sekrang tengah 'sale'....


ladies, sila bersoping dengan ghairah...



gastrik....


sekarang betul tengah gastrik...


rasenye macam nak tonggeng dan ronggeng....atau tonggeng sambil ronggeng...gitu...



hoihoii hari ni bezday besfren akula........

wakakakkka ni gambar sem 1 sewaktu berusia 18 kot...giler lame dah pic ni...oii pendeknye aku...




eh semalam aku pergi  try test Tutti Frutti....





and the result is..........


hampes!, 





atau tekak aku memang tekak kampong...hahaaaa





tipu tipuuuuu........
yang sebenonye memang sedap!...

next time sila jangan tamak...

tak abes poon.....lepas tu mahal nak mam...ye yee aku memang kedekot..so..





yang ni namenye over...


sekian....




10 comments :

ezy.fia said...

haha..
nk jugak mkn ais krim tu!
tp xberkesempatan lagi..
huuuuuuuuu

NasQ said...

aik... bertular selera pulak dah ke?

azi nur said...

cik ezy : sila...nak azi belanje?

azi nur said...

tukang karut: ayopppp...nehi2..cume terlupe..haha

ILA HonEyBuNNy said...

oh tidakkk..

jangan kata xsedap....sedap kan....nyum3...

EzayHadry said...

sedap!! hehe

Mr iz said...

wah dah lain seleranya tu...he he he... he he he he pendek juga ye...oppsss...he he he...jaga makan jaga minum jaga diri jaga hati...he he he he

Unknown said...

jeles nie..ble la dpt mkn..

Bidadari Syurga said...

yeahhhhhhhhhh memang betul, tidak syak lagi....

ILA HonEyBuNNy said...

datang sini tgk Tutti Frutti....

nak balik kl beli..ehhehe