Wednesday, July 18, 2012

Jambu anyoyoong..


Brsss..lame tak jenguk blog...lame gila tak blog-walking...lama sehingga aku lupe password nak sign-in tadi! lama sehingga aku rase ramai dah unfollow blog tak guna sangat ni..haha padan muka kauu... 

rindunyee...


ape yang terlintas di kepala bila menyebut perkataan JAMBU?

Buah Jambu merah yang ranum kan..

MERAH JAMBU...

PINK MERAH JAMBU ? erk.. *ok ni name blog aku yang dulu...skrang aku sudah dewasa dan cukup dewasa untuk memilih title yang cukup dewasa..oh DEWASA..

JAMBU dalam keluarga aku, menggambarkan seorang baby comel yang tersangat comel sehingga digelar JAMBU. anyoyoyonyoonggg comel gila sehingga sukar hendak diterjemahkan dalam tulisan!

ehehekk..

itu cerita 24 tahun yang lalu...sape sangka si JAMBU dan besar sehingga 'terkeluar jari dari bedungnya' ..huahuahuaa..

ok ini sahaja warm up untuk hari ini..semoga aku diberi semangat untuk menulis lagi di masa-masa akan datang..da daa...