Tuesday, March 5, 2013

Tukar Header lagi...

hahahahaa....*ketawe mak lampir


mase wujud blog ni tahun 2010 ke 2009 ke 2008 tak hengat la. malas plak aku nak check...tah berape kali aku tukar header... paling lame aku pakai header yang ini...



memang lame gila aku pakai header ni...al-maklom mase ni zaman mude mudi remaje katekan...girlish sangat kan haku...zaman rajeeennnn BW sane sini..memang aktib bena mase ni..sekarang dah tua, alasanye BZ...ok, tipu. aku dah tak de bende lain lagi nak tipu...haha


lepas masuk fasa bercampur gaul dengan rakan sekerja yang matang lagi matang..tetibe dahku jadi matang. konon sangat disitu...asyik tukar header itu ini..siap tukar name segala...


lepastu tukar lagi..mencari identiti sebona katenye..amboiii....



okesss...sekarang pakai dulu yang ni..menggunakan nama sendiri adalah lebih baik bukan??



so....taddaaaaa...tak sampai seploh minit pon buat mende alah ni....semestinye di opis...wakaka...



matang la sangat azi..memang kau tak boleh tinggal PINK kan...mmmmm



ok sekian sahaja laporan laju-laju saya pada hari ni .... jumpe esok....darr~













1 comment :

ezy.fia said...

dulu nmpk muke seketul..
skrg nmpk kaki je dua ketul..
haha