Monday, July 1, 2013

BULAN SESAK

well, salam hormat...

well, well, well..aku kalau nak mule ayat mesti nak well bagai..

ehem..lain rasenye kali ni bile ramai pulak kawan kite yang jadi stalker membace entry kite.lepastu macam nak delete je entry zaman keanak-anakan tu..aku pon geli kalau bace balik...wakakakaa...ehhem..ehemm tersopan sangat ni...baiklah...*baiklaahh tak tahannn....

aku nak story la...JB jerebu teruk sangat...minggu lepas dah pulih sikit-sikit...kalau tak, mak ai pagi-pagi mesti nak bersih 3 jam..bangun tido mesti bersin dulu..bersin bersin sampai naik opis bersin manjang...
sensetip hidung kite ni.. :p

~jerebu u olzz~

sepanjang musim jerebu tu...adalah mood nak amek gambar feeling kat negara sejuk beku kenn...

ektiviti musim jerebu ade lah kelainan sikit...asyik duk terperap kat opis je..makan pon biskot mayat cecah susu omega....tapi ade la sekali dua pergi jusco semata nak air-cond sejuk ...pusing-pusing satu bangunan lepastu bungkus pon donat je seketol...lepastu balik...tah ape motip sebenar aku pon tak tahu..aku selalu macam ni pusing-pusing tanpe motip...agak-agak nak sejukkkkkk pergi jusco...kalau tak jusco, tesco..aku tak gemar sgt pergi giant tu..pening kepale aku dengan orang tarik kita soh langgan astro la tupperware la..periuk la...rawatan pelangsingan la...urut batin la *tetibe..pening hokei...tak rela dahku...baikla pergi jusco ke tesco ade la staff kat situ suruh rasa coffe baru ke, megi baru ke, nestom ke, susu ke..adalah modal untuk si perut..ye tak.. 


minggu lepas jugak aku sibuk la dengan kerja-kerja part-time aku..dengan bisness dengan life yang haru biru..dengan itu dengan ini...nak rehat pon tak cukup lagi nak puasa ni, semua kene setel laju-laju *muntah. aku selalu macam ni jugak, bile rasa tak cukup rehat baru la rase nak nanges kenape jam cepat sangat pukul 6.30 pagi! lepastu tepon ibu konon nak ngadu la bla bla bla bla, lepastu ibu pon bagi la ayat setepek "tu la semua bende nak buat memang la dapat.."mmmm.. aku nak mandi asyik tak sempat je :p tapi bab makan tak pernah pulak terlepas..heran. :p


hokeh, nak story sikit je la kan pasal kakak dila, member mase belajar dulu. kawen dah u olz..kak dila sporting je cakap die jumpe suami die kat mane.


"muka-buku laaaa.."

see, sporting sangat..thats why la kad jemputan bertemakan muka buku u olzz..mampu keeee..


jejak langkah kak dila insyallah akan saya ikut..gitu taksub aku kan..



pergi majlis malam berinai uolz...haruslah tepek muka tah hape-hape kat camera cameraman tu...tah ape ghuper pon tak tahu la..redoooo yang penting drama je banyak..dah la banyak dugaan aku mase nak ke rumah kak dila ni.. aku tak tahu la berape kali aku turun naik rumah. kejap tetinggal henpon la..kejap tetinggal cemin mate la itu la ini laa..kau tu dah la raboon. macam-macam hal kan kau aji.


esoknya (sabtu) majlis besar kak dila, tapi mase kak dila menikah aku tak dapat hadap, kerja u olzz..aku risau jugak kalau aku hadap, kang aku pulak yang sedih bebeno kate ko!. jadi pergi la lepas kerja direct terus dari office.


pasal majlis tu nanti je la aku story..pening pulak kepale aku ni, kelaparan barangkali...meheheee



ok, tu je...bai




No comments :