Tuesday, July 2, 2013

KAK DILA WEDDING RECEPTION

haiii...no 'well' anymore :p

pagi ni nak update laju-laju sambung kesah wedding kak dila.... malam tadi janji kat diri sendiri nak hupdate la u olz..tapi janji telah di capatikan..haha

aku rela balik kerja teruk mencampak ape yang patut selain mencampak kan diri...hoooii mane boleh tahan tengok tilam bujangan setebal sejengkal ni, pink pulak.... suasane ni la yang aku rindu mase kat opis tadi... kesudah pagi ni jugak aku hupdate. :p


opkos la cadar baru di sponser ibunda...*mase tu tak bawak duit. aku tak boleh lah kalau nampak pink tu rase nak beli nak beli nak beli. macam orang meroyan. haha. bantal tu harus la banyak, blanket tu pulak harus la satu rase lembutt gilo satu lagi rase biase je..perlu ke aku mention kat sini..grr *tah ape punya perangai



ok, aku sebenarnya nak nyambung cerite semalam pastu tah ape melalut-lalut..aku suke macam ni T__T. merepek-repek dulu baru nak seriuss...ok, serius!


nah aku tepek gambar besoo...nak aku uplod satu-satu rajen pulak kan.. T_T

alkisah- lame sangat tak jumpe bonda Dila (tudung coklat) ni..mase wedding die dah la aku tak datang TT___TT sedih, terkilan sampai demam demam sakit sakit mate nanges laju-laju tak makan 2 jam tau! begitu sekali stress nye..hehe. bile jumpe Dila opkosla happy ex-roomate kat asrama dulu kan.. rindu sangat saat tu T__T. tapi tu la Dila ni ayat petama mase jumpe aku kan "kau ni same macam dulu".. sama macam dulu tu maksudnya aku suke "ha.." tu banyak.... habit! kau kene paham aku kan ade masalah sound... wahkakakaa...


lepastu jumpe jugak miela (tudung oren)..kalu jumpe minah ni memang tak abes la story pasal blog aku. seram tau. semua dia tanya bende-bende dalam blog aku ni-segan-tu yang blog aku tercemar ni. haha. tak sangke miela stalker tegar blog aku. macih. :p


lepastu adalah jumpe budak kelas lain kan. perlu ke aku mention kat sini.......................................... perlu-perlu aku rase perlu, aku jumpe la fami, lulu dan semestinya kak dila (the bride).. tak ramai la budak kelas yang datang. masing-masing ade hal kan.. kite kene paham. ye paham sudah.




harusla rembat gambar kat FB.. tak sempat nak ngedit uloz.


pastu ade la rase terkilan sikit sebab kan member tak dapat beg vip khas untuk kawan-kawan pengantin yang ade cuppy yang aku buat.. sedih teramat TT__TT.. mase tu aku yang masukan dalam goodies bag. myb bende ni famly pengantin terlepas pandang kan... kite ni sape la kan nak mintak.. muke seposen pon belom tentu mahu meminte.. sedih sikit. tapi rezeki Dila dapat beg tu... :)


ok, tu je nak share..bai..



No comments :