Wednesday, July 24, 2013

LEPAS PAKAI PRODUK NI KULIT MUKA KITA MAKIN GEBU DAN ANJAL SEHINGGA TAHAP 6!

hai u olz.


aku nak share bende hebat abad ini!

semalam aku macam biasa la jumpe cust. borak-borak minum-minum sampai naik lebam biji mata. kehkehkeh.

lepastu kastemer aku ni (Ija) perasan la kenapa muka aku banyak jerawat mati. aku cakap la elok-elok aku dah sembur racun, tu yang mati. haha ketawa macam saiton masing-masing.

lepastu die nak kenal kan aku satu produk. direct dari smart phone die. aku pon heran  la ape yang hebatt sangat tu. gaye die cerita macam ni.


masalah jerawat!
masalah mata panda!
masalah kulit kering!
masalah kegelapan kulit muka!
masalah kegebuan!
masalah bibir kering!
masalah mata sepet!
masalah bulu mata kontot!


semua masalah ni di tanggung beres. 



lebih kurang macam tu la Ija teriak dekat telinga aku ni. aku pon beria-ria la nak tahu. well, perempuan kan. mesti la bende-bende ni nampak menarik!


Ija pon mintak la aku transfer 1 gambar muka sahaja, nak buat testimoni sebelom aku cuba produk ni. die janji dengan aku yang produk ni die bagi FREE nanti. kau gila taknak? aku memang tak boleh dengar bende-bende FREE ni. haha


3-4 minit lepastu, Ija pon cakap macamni kat aku sambil pegang bahu dengan mata kuyu. :



"zi, masalah kau dah selesai! nah tengok!"





tiada kulit kusam, jerawat mati kene racun, bibir kering etc etc. 



siap buat perbandingan sebelum dan selepas. Ija kate aku dah lulus kalau nak jual produk ****. sebab ternyata berkesan!. berkesan sehingga tahi lalat kau bawah bibir pon boleh hilang! 



jam tu jugak la aku mengamuk adela rupe hantu kak limah versi amukan azazil. "kurang hassammmmm punye budakk!!!" aku percaya je die cakap pasal produk ni. rupenye produk yang die maksudkan PERFECT365 app! cis! tipah tertipu. 


dah alang-alang aku tertipu. aku membawa la kisah tertipu aku ni ke sini!. jadi sama-sama lah kite tertipu ye. 


ahaaaaa....ok, baii





No comments :