Wednesday, August 21, 2013

NGOMELAN DI DINI HARI...ATEEEE

assalamualaikummm...


konon-konon janji pade diri sendiri nak hupdate dengan rajen. satu hari satu entry. macam bulan julai tu ha...melambak-lambak entry baru. sebab julai tu kan bulan haku, opkos la tepek banyak-banyak entry untuk di bace di masa lapangan. aku lah stalker terbesar blog aku sendiri. tapi bile bace balik entry jaman mude mudi jaman budak-budak tu hah rase nak muntah geli pulak. coii tergamak aku menaip entry yang serupa itu. hahaa. 

lately badan rase nak demam. dedo je ghasee nye. mungkin hojan yang kerap kali muncul tetibe. hari tu pergi jemputan kawen budak opis memang ngam-ngam aku sampai hujan lebat selebat-lebatnye. jadi makan nasi minyak sambil berhujan. atee acane tu?

lately jugak aku macam rindukan seseorang. hehe. aku rindu bapak aku la. aku rindu abah tetibe. mungkin sebab ari isnin ari tu sebelum aku balik JB aku tak salam abah. sebab abah dah keluar entah kemane-mane. aku pulak bersiap terhegeh-hegeh kan. biasalah MONDAY. :p

ahad yang lepas tu pulak rumah buat open house. kali ni siap tepek khemas satu. atee orang taman semua tanye aku, apo mejlis ko tunang ke mejlis ko menikoh?. :p 

kali ni punye open house mak aiiiiii.. penat fengsan ya Rabb. menu pulak semua katering mcam tahun tahun sebelum ni jugak. ateee ape yang penat fengsan ya Rabb ye tu?????

penatnye tersangat sampai hari Isnin tu aku terlelap kat meja opis ni. terlelap nyando kat kerusi opis ni. atee buruk benoooo kau ni azi!


tu yang aku rase nak domam nak muntah. hokkalohh~ nasib badannnn


baii~





deyy tambiii!!





No comments :