Thursday, January 2, 2014

BOOTS FOR WOMEN!

hai,


aku mendapati diriku kini semacam suka pula dengan boot!.


aku sedo la aku ni bukan fesionista yang stylo. tapi adelah bajet retis sikit. muahahaaa. tapikan kan kan aku satu biji boot pon takde lagi. tak tahu nak cari yang macam mane. jadi incik google telah membantu aku dalam menyelesaikan masalah yang membelengu hidupku kini. tehehee.


secara tak langsung wishlist aku tahun 2014 adalah sebijik boot!. dapat satu pon jadi la. ecehcehhh




boot bertumit tinggi?? hoih ni kalau aku pakai buat g opis, ade yang suruh aku berlari kat padang sekarang! wakakaka

suke-sukee sukee. tapikan aku suke yang flat je rate senang nak menerajang orang :p. 

design gini nampak simple je. jenis ankle boot. so, macam senang je nak sarung ekk!




kalau pakai boot yang macam ni, kene pakai je tak boleh buka-buka. nak buka kang dah sampai rumah. bukan senang ni nak sarung!. imagine cara aku pakai, siap telentang terbaring terkuak kepak macam-macam gaye kang hehehehe...dasar *&^%$  sangatt. -__-!




ha tengok pantin pon pakai boot! haha rare!




aku macam suke macam ni la pulak. cis! dasar tak tetap pendirian!

ohohoo cat women punya ni!


cantik!!syuker tapi aku sure tak sesuai dengan kaki aku.. boot ni kalau aku pakai pergi site, menangis budak indon kesilauann buahahahahhaha :p


stylooo!!


Yunalis. antara retis mesia yang suka pakai boot!

last-last aku suke yang macam ni tapi nak beige color. object kat depan terjojol tu buat aku terkesima! hahaaaa tak sangke wujud boot cengini! ala-ala flat shoes yang aku pakai sekarang ni. :p


xx


semoga terlaksana!. :p



credit pic : GOOGLE




No comments :