Wednesday, January 8, 2014

KENNY ROGERS ROASTERS.

eh, haiiiii....



seperti yang di rancang sehari sebelum kejadian. kami 4 orang (hosmet) pergi makan kat Kenny Rogers Roasters. lame gila aku tak makan situ. memandangkan bulan masih awal, adelah feeling nak makan yang best-best sikit. asyikla hadap sambel blacan je kan. moh la tukar selera sikit. :p. kang hujung bulan pandai-pandai la aku rendam Pama Bihun. :p


pot makan ni pon tak jauh dari rumah sewa kiteorang. Aeon Tebrau City la pe lagi...tu je yang paling dekat atau dalam erti kate lain tu je la soping kompleks paling gah disekitar tebrau. wakaka. 
lepas magrib camtu terus la bertolak. sehari sebelum pegi ni, dah dipesan jangan makan pape. bia perut kosong. tup-tup aku balik kerja tengok si Su kelaparan yang amat dasat! roti dah setengah buku die makan. siap nak bancuh milo. hoihh betul-betul tak tahan lapo budak tu. banyak kerja katenye tu yang perut cepat lapo :p



Muffin Orange yang gemuk tu aku punya. haha lagi 3 ketul tu, Banana, Vanila, Chocolate
aku first time try mufin oren tuuuu. sedap la ianya ragup dan moist. rasa zes oren tu paling maksima! tapi kenapa mufin aku tu terlalu gemokkk!! kene bahan je aku malam tu ciss!!



Gravy Smoke Bbq + Aromatic Rice + Caramel Choc milik cik Su. cik Su meraung-raung nak nasik! nak nasikk je!. kene makan nasikk! hehehe melayu sejati..

semua ambil quarter. ingat nak beli the whole chick. tapi macam tak tergamak pulak. habis ke? kalau tak abes camne? banyak persoalan timbul mase ni. tah pape. :p. sekali dapat, hekeleh kecik je. dulu macam besar kottttttt. cis! 



yang ni haku punya. poon ambil Smoke Bbq + Macaroni Cheese + Baked Beans + Fruit Salad + air Tropical Paradise. hoii sedap sangat-sangatttt!



cik Fara pon same macam cik Su. haha + air Kiwi Kisses. wahh namenye cengituuu~


yang ni kak Izzah punya... Black Paper + Mashed Potato + Fruit Salad + Aromatic Rice + Mango Juice. mashed potato tu katenye tak sedapp. :p


liciiiiinnnnnnnnnnnn!!!!!
plate paling licin tu la haku punya. haha. 


ok, tu je nak gtauu! bai~


No comments :