Tuesday, March 4, 2014

BABY KAK MAS, DIELA DAN FIQA.

hai........



aku nak beritahu satu berita gembira!. u know what! anak sedara aku dah makin bertambah!. anak sedara tu bukan dari kakak aku ye. anak sedara dari kawan-kawan aku. ex-class DAT kat poli dulu. tahun ni ramai sangat kawan-kawan aku yang kawen. mengandung. beranak. berpantang. eeee kenape ramai sangat. nak kasi jeles iolz keee... haha. tapi sepatutnya umur macam ni dah layak sibuk dengan anak-anak ye tak.. insyallah adelah rezeki untuk aku. #keepcalm



memula sekali anak kak mas nombor 2. Muhammad Aqil Faris. yang sulung pon lelaki. lincah tau abang die Syahid. aku pegang kejap je dah kene smack down. haha.. gurau je kak!. kak mas besalin selepas beberapa hari pergi jemputan miela. tak silap aku 2 hari lepas tu kot. baby nak jumpe anti miela dulu ni baru nak keluar. hehe. kite doakan akak dapat bby girl pula lepas ni! amin~


Faris dan abang Syahid. geram je tengok budak dua ni. nak kunyah-kunyah. :p. dua-dua mummy zy sayang. besar nanti jadi lelaki yang bertanggungjawab kepada keluarga, agama, bangsa dan negara!. wahh patriotik ko azi!


lepas kak mas bersalin. baru diela. aku tak sure sape dulu keluar. aku yakin kak mas dulu yang besalin. hehehe. baby diela yang comel gebu ni geram tengok tau. kalau dekat aku gigit dah budak ni. hahhaa. Nur Fatin Umairah Binti Aminuddin. sedap name. pandai umie awak pilih. tak tahula mimpi berapa lama nak bubuh nama awak. besar nanti jadi muslimah sejati untuk agama dan keluarga tau!



lepas diela, aku pasti fiqa pula besalin!. muka kecik comel macam cina. putih gebu ni kalu beso kang. Izzara Dalisha Binti Mohd Azwaar. sedap nama awak. memang pandai la kawan-kawan aku ni pilih nama. sedap-sedap. aku pon teringin nak bagi name kat baby. setakat ni aku bagi nama kat kucing, sekor tu name die stoken, sekor lagi jaket. hiba nama kucing ko azi!

hai, baby Izzara, besar nanti jadilah muslimah yang membanggakan agama dan keluarga ya!!



ade lagi sorang anak Eim, aku takde pic anak die. perempuan tak silap aku. hope anak Eim sihat dan cergas bagaikan juaraaaa!!! untuk berbakti kepada agama dan keluarga!!


bai..mummy zy sayanggg semuaa!!!. 


so, next baby plz?? attn : miela heheeee





No comments :