Monday, March 3, 2014

MIELA KAWEN.


hello.... hai miela, entry khos untuk engko.


tadi aku story pasal majlis kawen kazen aku iaitu wanie. kebetulan majlis wanie tu same dengan miela. semua berebut nak kawen mase raye cina kan. haaaa aku ni yang jadi tetamu bingung!. tu pon aku terpakse lepaskan satu jemputan kawen ex-skulmate aku aisya. sorilah Scha oii. 



oleh sebab aku terlepas majlis sebelah miela, so aku datang majlis belah lelaki iaitu suami miela Fazli. nak ke rumah fazli ni agak susah juga. kawan aku pon ade yang sesat. aku je 2 kali u-turn. jauh pulak tu. takpe demi ko miela. heheeee. 



aku sampai dalam jam 12.30, terus makan. sambil tunggu kawan-kawan aku yang lain sampai. dorang pon tak sempat datang belah miela kat pontian. elok la tu, aku adelah juga member. dalam jam 2 petang kot, aku dengar bunyi kompang. tu maknanya miela is on the way!. hehehee





suke ko miela...sape tak suke kawennn kan.. :))


to miela : aku ade gambo vurok ko tengah makan. bersungguh sangatt ko makan kan. hehehee.
ape yang kak mas bebelkan kat belakang tu??



udang tu yang aku tak tahan. 

aku ambil gambar miela ni sikit je. yang lain aku rembat kat fb beliau. kahkahkahh



ni majlis belah miela sehari sebelum majlis belah laki. kawan aku ramai kot yang datang dari melaka pon ade. sayangnya tak dapat jumpa dorang. mesti meriahkan tapi aku bet, mesti lagi meriah kalau aku ade. hahahaaa *comel je mak buyung diela tu. tunggu hari katenye mase datang majlis miela. sekarang sedang berpantang :))




setel dah majlis resepsi. seminggu dorang gigih daki Perak untuk honeymoon. elehh siap post kat grup wassap!. ciss buat jeles aku lettew!....sori k, hakak kalau honeymoon tak main la perak-perak ni. hakak dok rumah sental periuk belanga je. bermakne honeymoon hakak tau!. hahaa



gambar tak standby katenye. tapi aku nak juga letak! :p 

to miela : semoga perkahwinan mu kekal hingga ke jannah. di kurniakan kesabaran dalam menghadapi liku-liku kehidupan yang mendatang. juga di kurniakan babies yang soleh/solehah, comel macam aku, juga bijak!


No comments :