Wednesday, April 23, 2014

LELAKI PUNYA TUU.

hello, 


aku nak kasi tahu rakyat jelata...bahawa aku menemui sesuatu yang sangat memeranjatkan lagi mendebarkan lagi menghairankan!. 
cuma memeranjatkan....


bende ni agak memalukan kaum lelaki sikit ar. aku tak pasti la kaum tersebut malu ke idok. aku nak cerita ni pon malu. tapi aku dulik ape. cerite sensasi harus di sebar luaskan. kahkahkahh dasar mulut kueh koci inti kelape!.


semalam cembiase ar aku balik kerja. turun bawah (office tingkat atas). sebelum menuju ke kereta cek peti surat dulu. surat melambak-lambak. memang banyak. tapi bukan ofice aku punya. entah sape-sape punya je si posmen tu nganto. sambil mulut dok bebel-bebelkan si posmen. aku peratila dari jauh kereta aku takot ade sape-sape punye kereta block jalan. orang kat sini memang suka block kereta orang lain. tak paham nape. asal dengar hon tak henti-henti haaa tu maknenye ade je la mangse. dah aku taknak cerita pasal tu. 


aku nak cerita aku terperasan satu bende atas cermin depan kereta aku. berupa seperti kain. aku syak ni mesti kain baju mat bangla ke nepal ke mynmar duduk kat bangunan sebelah. ngeee~ ni pesen sidai tapi tak sepit lettew. aku pon nak p alihkan kain tu. datang makin dekat, aku rase tak sedap hati. ni bukan sembarangan kain ok. mak sangat terkujat nak kene histeria dah time tu. hahaha


SPENDER!! spender lelaki ok. apelah hazabnye duniaku ketika itu. menjengkelkan. fyi, aku belom gila lagi mase tu. boleh setepekkk atas cermin. ko rase bende ni lawak atau mendatangkan marah?. hadoii. istipar. 
aku nak p alih bende tu pon jadi malu ok. perati sekeliling kot-kot ade yang perati. yela budak-budak en. nasir (budak eletrik) manjang lepak kat bawah. aku ni kan pemalu orang nye! pfft :pp


tak jadi alih!. 

duduk diam-diam dalam kereta!. kengkonon nak alih pakai viper je. kah kahkahkah lawak nak mamposs. sekali tersangkot pulak kat viper tu. vodo je kan. aku dah nak tercirit menahan ketawe. ape la malang nasib aku haritu. hahahaa. 


ko tahu sape yang pegi alihkan??


of coz la si Fara penyelamat aku. aku cakap dengan Fara elok-elok. aku tak cakap pon tu spender. aku cakap kain buruk. jahat kejam gila aku! haha. tapi aku bagi fara alih pakai payung jangan pakai tangan. hahahaha. so Fara kan die blur-blur gitu. die pon tak banyak tanye. die alih. sodok-sodokk. aku dalam kereta tahan ketawe sampai meleleh higoss. hahahahaa adoiiiiii lawak betol la...


Fara pon perasan bende tu spender. die pon gelak-gelak kecik. u know Fara kan sopan-sopan gitu. aku mane boleh nak ketawe sopan. aku ketawe sungguh-sungguh asal teringat je ketawe. hadoiiiiii..
ko nak sidai kain berupa spender ke, boxer ke waimah baju dalam sekali pon sila la sepit elok-elok..kang di tiup angin beterbangan bende-bende tu kat angkasa. haha. kalau tak di tiup angin pon, di curi dek burung ko tahu!.

eeee stress aku.



hazabb!


hahaa.


No comments :