Saturday, May 24, 2014

TERPAKSA BERPISAH.

hai..hello..


kisahnye macam ni. lately badan suam-suam kuku je. haha. nak demam tak demam demam. ce datang demam tu, elok aku meluru laju gi klinik asia mintak mc. sabor je la kan.


kisahnye lagi. farah dah pun berenti kerja secara rasminya semalam. aduhai. memula aku taknaklah sesedih. aku kene blagak macho beb. miahahahaa. pastu aku tak tahan terus mesej Su. cakap dengan Su fara dah takde. means fara dah pon keluar rumah sewa semalam. angkat semua barang die. gitu. aku kengkonon tak nak sedih untuk kali kedua. pastu entoh cemana aku tersedih. eeeeeee ape bahase aku ni.


senang citer aku sedih sebenornye tapi ego sikit punya tinggi. tamo tunjuk aku sedih atas pemergian Fara. hahaha. dalam hati hoii sedihhnye nak nanges nak meraung. aku ade buat seperais untuk Fara semalam. tapi nanti la aku citer. harini nak citer bende sedih-sedih jek.


berkisahkan lagi ni. kisahnya pasal nab adik aku tu. die dah nak masuk Uitm minggu depan. pastu die kan belom lagi pergi. tapi aku dah feeling sesedih semacam dah kenape? macam sedih rindu ke ape ke gitu la. aku pon tak paham dengan emosi sendiri. ape umur makin banyak lagi beremosi ke ape?. dulu aku elok je blagak macho kalau orang sedih-sedih. sekarang takleh nak blagak. kalau kate sedih terus tersentap di hati lantas laju je mate ni bergenangan ayor. 


sebab tu la aku rase nak demam demam rase tak sihat rase tak berselera. ehcehcehh masih berselera lagi. eh lupe nak citer aku jumpe Mila dengan hubby die ari rabu lepas. nanti la citer. tengah sedih ni. 

syrooottttt *hembos hengos..


k. bai.


No comments :