Friday, November 28, 2014

PONTENG KELAS.


haiii...mood tengah baik ni. :))

entry ini ditaip pada jam 4:02PM. sajer nak nyembang. agak boleh tahan lama tak update. bulan ni aku terlalu sibuk. percayalah PM pon tak sesibuk aku. tolonglah percaya.

sebenarnya aku nak gtau yang aku bangga kerana akan ponteng kelas sabtu dan ahad ni. gila pompuan ni khen. tapi aku rasa sepanjang aku sekolah lepastu masuk poli. ni kali pertama aku ponteng kelas. nampak tak dulu aku student yang amat bagus!

aku memang dah sedia maklum kelas FAR hari sabtu batal. alang-alang satu kelas batal. ape kate kita batalkan je semua kelas-kelas-kelas-kelas yang ada. ha kan mudah cara tu?

amboi kemain azi kan. baru sem 1 dah besar kepala. lempor je muka die dengan selipor baru sedar diri -kata jessica snsd

aku bukan sajer-sajer nak ponteng. adelah dalam 3% sajerr nak ponteng bakinya 97% tu memang terpaksa ponteng. mihmihmihmih. aku nak ponteng kelas ni pun aku merujuk kepada orang-orang hebat dulu. 


nampak tak makcik-makcik aku faham situasi aku tu. mendapat sokongan mereka pun dah cukup. eh dah macam ponteng kelas ni satu bende yang mulia pulak! :p

ya, benar. ibuku sakit. lagian aku juga enggak sihat kok. dah kenapa intonasi nya harus indon. ni la makcik-makcik ku sayang...sayang dorang angat tau. kepala bigo!


walaupun kerja sekolah banyak hazab. aku list kan je dulu. bia die bederet-deret. TT__TT. duduk molek kat situ diam-diam.


ye...ye.ye aku sedar kerja sekolah tu banyak. tapi makan tetap makan. :p. sebenarnya aku nak cakap kat sini, merujuk kepada gambar di atas. si atiqa tu kurus kecik gils ok makan banyak mana pun still kurus kering. si tiqa ni memang makan banyakkk kau bela antu raya ke hape. haha habes ok die makan! licin!. aku cuma makan sushi 3 pinggan jek. amboi cakap pinggan tu dah macam membayangkan pinggan saiz dulang rumah pulak kan. ala piring kecik sushi tu la. cuma 3 ketul je aku makan. plus aiskrim plus air. bruppp tu je pun dah kenyang sangat-sangat. tu pun aku rase macam berat dan naik 100kilo!. 

nampak tak permainan die tu. 


No comments :