Wednesday, April 1, 2015

SUKA BAKING!

aku sebenarnya suka baking. suka buat kek, muffin etc. bende-bende yang melibatkan aktiviti memasak tu memang suka. suka gila. lepastu aku kuat berangan. asal pengang sudip je tetibe je jadi chef wan, asal membaking je tetibe jadi dr. fazley. memang aku ngakulah aku kuat berangat. tu korang belum tengok aku ngemas rumah. tetibe je jadi eric leong. bahahaha. macam-macam watak sebenarnya aku boleh bawak. cuma pengarah je belom berani kasi aku watak heroin. takot filem tak laku. kahkahkahkah. ok dah stop merepek.


sementara aku tunggu kain benti berpusing. aku nak siapkan assigmnt LAW. next 2 weeks ade presentation. lemah pale lutut bab nak bentang-bentang ni. dah lah solo. dah la subjek Law. elak aku terberangan jadi lurwyer je kang. manelah tahu kan tetibe tersampuk dek setan pangkat peguam. haha. kate kuat berangan. lol.


bestnye sem ni, sebab macam rilek je wei. aku hari-hari bukak iclass untuk cek kotlah ade excersise ke amende ke. pelik la sebab takde. sem lepas hazab nauzubillah. pantang bukak selambak bertepek-tepek soalan bertalu talu. mimpi ngeri tido malam. siap ngigau pakej kencing malam die punya tahap trauma tengok soalan selambak menguntum ranum kat iclass. bahahaha. sem ni lect baik hati barangkali. mungkin tak sempat??. pikir positif je la. ade pekdahnya juga takde soalan bertubi-tubi.


aku sebenarnya malas nak sentuh pasal GST. semua dah besar panjang kan. study elok-elok bende ni sebelum mandai-mandai keluar fakta sendiri, reka sendiri fakta yang tidak-tidak. elakkan diri jadi bodoh dan diperbodohkan. marilah kita mengeluarkan sesuatu input yang nampak bijak. jangan terima sesuatu input tu tanpa study. yang aku sure sangat..... dalam subjek Taxation II aku nanti mesti ade penambahan bab ni. hahaha. baik aku sediakan payung sebelum panas tering bebahang melecur muka. :p


rase macam tajuk dan isi sangat lari. hahaha lantak kau situ.

rindunya nak gathering cam ni lagi...rinduww T__T. rindunya nak kepoh-kepoh grup pompuan gila. haha! tah ape ye aku dengan ika dok happy sangat tu uhuuuu


bai!


No comments :