Monday, September 14, 2015

ISNIN HUHUHU.

hai..hello..


bertemu di hari isnin jerebu. korang jaga kesihatan. banyak minum air kosong ya!


minggu ni dah start kelas. hoii macam sekejap je nak mula kelas balik. oh btw, kelas kat johor start awal. means 19/9 dah mula kelas. kalau dekat shah alam 3/10 baru start. 



aku sebenonya belum lagi daftar subjek. sedo 20/09 last daftar. ape kejadah kalau tak daftar tetibe datang kelas. muahahaha. sebab kenn aku tunggu PC. aku nak tahu ape jenis subjek PC yang aku dapat. aku takmo amek bebanyak subjek. hehehehe. kalau ikutkan program BM242 ni cuma 6/9 semester je. vavavava suka sangat tu. kalau AC220 makan 11/12 semester. aku tak sabo nak abes degree ni cecepat. ewahh



perkembangan terkini, tadi puan S baru mintak transkrip diploma aku. lepastu aku tak segera bagi. sebab transkrip ade kat kampung. aku ingat aku ade copy kat sini. rupenye takde. jadi lambat lagi la proses PC aku ni berjalan. :(



lagi ape nak citer, oh ye! officemate aku yang sorang ni nak berhenti kerja dah. weii actually aku happy sebab die berjaya keluar dari sini. bahahaha. yang sebenonya aku dari haritu cakap nak benti kerja dok ulang namratus kali. tuptup die pulak yang dapat offer lumayan. takpela dah rejki die kan. aku ni ade jugak tebar resume merata tapi tula baru satu company yang mintak full resume. belum suruh datang interview lagi. apakah aku demand sangat bab salary??.. bab salary aku taklah demand sangat, aku letak je nego, berpatutan dengan pgalaman kerja 5 tahun aku ni ha. takpe takpe aku percaya Allah sedang merancana yang terbaik untuk aku. kalau ikut kata napsu ni, nak je benti keja 24 jam. gasaklah menganggur ke ape. dari naik opis ari-ari asyik la memendam rasa ewahh. tapi sobarr. sobarr azi sobarr... :(



chill je la. ade rejki ko nanti ajii!! 



No comments :