Thursday, December 3, 2015

POTLUCK LAST KELAS!



Sabtu lepas ade buat potluck sempena hari terakhir kelas bersama lect untuk subjek FIN. Dalam kepala aku dah set nak hoder roti jala je dengan jiran mokde. Pastu mintak tolong mokde buatkan kari. Cunn ahh.

Pagi tu masuk kelas belaja dulu cembese. Padahal perut meronta ronta nak makan. Memacam bau makanan hader. Lepas jawab test semua baru makan. Yeaahh


Untuk pengetahuan korang. Lect untuk PJJ terutama untk course BM dan AC didatangkan dari UiTM Segamat. Mostly la lect dari Segamat. Gigih tak. Sedangkan lect pon boleh travel apetah lagi kite yang student ni kan.




See…syurga makanan!. Ade nasi lemak, nasi goreng, kuih muih berbagai lagi. Best! Semua happening bawak makanan memasing. I is sukaa




sebahagian classmate.

Classmate aku bawak kek untuk sir Hus. classmate ni tak tentu sama untuk kelas subjek-subjek berikutnya, maklomla satu kelas campur-campur semester. ade yang baru sem 1 ade sem 6 dah. Weii lupa nak kenalkan lect aku bahahaha. Ok nama lect aku untuk subjek FIN sir Husnizam. Kalau ade reader yang dari UiTM Segamat mesti kenal ni. Sebab beliau ni pemes hehehehee. Sir hus memang happening gila. Besttt… walaupun beliau kata test tokleh bukak buku. Tapi end up kasi juga buka buku untuk 30 minit terakhir kihkihkih. Lepastu sir siap bagitau kalau asg yang kiteorang hantar tu die takpaham die akan call tanya what is actually u try to tell me. Bahahahaha.


Last kelas tu aku banyak gak beborak dengan sir pasal subjek la terutama sekali. Sebab aku kan tukar course. Nak tau gak lepasni subjek ape yang akan aku hadap. Selain borak pasal subjek. Ade gak cerita merapu rapu. Beser ah aku banyak loyar buruk. Sampai sir kata mesti aku ramai peminat. Ok tipu. :p



Oleh sebab makanan banyak gila lebih. So lets la tapau untuk sir bawak balik segamat. Banyak gila kiteorang tapaukan. Pastu sir sampai segamat panggil student die makan skali. Bestkan sharing makanan sampai segamat hehehehe.