Wednesday, March 16, 2016

WORDLESS.

Hai haluu..

Herghh nak update dari sehari ke sehari. Tapi idok jugak menyempat. Alhamdulillah aku dah selamat bayar yuran untuk sem ni. rasa macam lamanya cuti sem kali ni. membuak-buak rasa hati nak masuk kelas secepat mungkin kahkahkahkah over sangat ni.


Insyallah tak akhir bulan ni, bulan depan aku akan hantar surat resign. Yippi korang kene doakan aku ye. Aku dah nekad. dapat kerja ke tak dapat kerja ke aku nak benti jugak. I is stress hadap boss macam tu. Semoga boss aku tu diberi hidayah sebelum tutup mata. Tetiap hari asal naik opis je mesti hati aku macam tak redo jek. Cuba jugakla nak redo tapi berat je. cuba jugak nak positif dengan cara berbeza-beza tapi tetap jugak menyampah dengan boss aku tu kahkahkah. nak buat macam mana boss is always right kan. Walaupon bos kau takla sebijak mana, bijak lagi kambeng; kau tokleh bersuara dengan die. Sebab die kata kambeng tu makan pizza jadi kau kene percaya bahawa kambeng tu makan pizza bukan donat. Eh melewey sangat ni. dahla taknak cerita bebanyak pasal orang yang kita tak suka nanti kene badi. Kekekeke.



Yang penting nak start new semester dengan penuh keyakinan dan keceriaan! 

No comments :