Wednesday, August 10, 2016

KETAGIHAN SEMASA.


Kategori makanan
1.  Lontong 
2. Apam

Kategori drama 
1.W- two world (oh!k) 
2. Let’s eat (TvN) 
3. Produce 101 
4. Boys 24

Kategori buku non-faedah
1. Komik jepun (kekasihku 16 tahun, awas mamat jambu etc etc......sila muntah dengan tajuk-tajuk komik tersebut wakakakaka)

Kategori budak
1. Muhammad adam iman


Hai hello....


Ekekeke. Siap list apakah perkara yang sedang memusnahkan hidup aku. hari-hari kalau boleh nak sarap lontong cik beha. Adoii kuah lontong beliau pekat lemak berasa cukup segala bahan orang putih kate well done. Haha. Ade satu hari tu aku tak dapat lontong cik beha aku sanggup ya makan mamee kuah lontong mee tarik yang plestik die itam label kuah lontong tu kaler hijau. Hahaha amat dasyat selere lontong aku ni. Tengah kemaruk dengan lontong. Tunggula sebulan dua nanti taste berubah ke tidak. Hahahaha teruk beno! Pakcik aku lagi dasyattt tengah kemaruk bakso. So hehari oke masak bakso... harini bakso esok bakso lusa bakso hoii berlarutan dekat sebulan kot. Penyakit keturunan! :p


Harini buat apam nasi. Sudah tentu bukan aku yang bikin. Kekekke. Ya robb sedap sangat. Haritu makan apam gula merah tak puas. Sebenanye dah berkurun jugak aku bezikir dekat telinga ibu mintak buatkan apam nasi. So today baru dapat hihihi. Males nak tepek gamba. Phone aku tu lately memory card nye asik tenggelam timbul dono why.


Eh baru tersedar raya ni tak jumpe dodol! Maigod!!.
Kau taula raya tahun ni tak macam raya sangat. Berperang dengan final exam. Malas nak cerita nanti aku hiba sedih pilu menusuk kalbu. So lets say tahun ni TAK BERAYA. :(



Selain kemaruk dengan makanan. Aku kemaruk juga dengan drama-darama k-pop yang tengah boleh tahan hits!. Aku lama gila tak layan k-drama. Maklum la aku k-variety ekekeke. Lepastu kan astro kasi siaran free sampai 31/8  tu yang terlayan drama kat oh!K dengan TvN. Hari isnin dan selasa wajib tengok let’s eat tak pernah lagi tetinggal setakat ni. Aku layan pon sebab ade Doo Jun (beast).. aku takla die hard group beast. Tapi jujur aku katakan beast adalah punca aku meminati lagu-lagu k-pop. Ekekeke.


Khamis dan jumaat wajib bukak Oh!K untuk drama W-Two world. Best gila aku rasa cerita ni. Berbeza sangat dengan drama-drama yang aku pernah layan dulu. Nampaknya industri drama korea semakin maju! Tahniah!.  Macam korang tahu kalau tak de siaran ulangan bukan astro namanya. Walaupun aku dah layan episod baru untuk semua drama diatas aku tetap jugak layan siaran ulangan. Sampai habes! Hahaha tu yang mak aku tension. Cerita ulangan pon aku tengok berkali-kali. Hahahha begitula kalau dah suka---suka sangat. Nampak tak aku ni jenis setia dalam bercinta pffttt! K-variety!! Produce 101 aku layan sampai finale. Fyi, aku peminat se jeong dari so mi. Lantokla korang nak cakap ape. Tak puas hati aku so mi yang menang. Mementangla beliau dari JYP. Ewahh emo! Boys 24 ni sebenarnya tertengok lepastu ommoo ommooo oppa oppa jambu sangat la. Layannn sampai finale. Semalam kan finale nya. Ekekeke. Do-Ha tu tak jambu die spises selera aku sangat bila tengok lesung pipit beliau cair aku tau! Tengok kakak kau ni tah bila nak dewasa tak sedo diri umur hampir 30 ni ha. Tobatlah!



Last but not list!. IMAN. Yahh sepupu baru. Dalam 3 bulan umurnya. Buat masa ni aku kelik je die sampai balik rumah terbau-bau musyuk masyam si Iman ni. Gewam tengok. Tapi kesian die alergik kulit. Ni ibu die pergi kursus. Makin teruk aku tengok kulit pipi die siap hijau-hijau macam nanah ke ape tak tau la. Lepas ibu die abes kursus baru bawak pergi pakar. Before ni follow doktor bese je. Kesian tau!. Arghh rindula IMAN.

Sekian cerita ketagihan!. See u next entry insyallah all about QnA PJJ(combined)!


xx




No comments :