Tuesday, September 20, 2016

HELLO NEW SEMESTER!

woott woott!!


hello.... tak lama dah akan naik semester baru. keyboard aku ni kemenyampahan betul!. tokleh tekan huruf y. lenni pakai on-screen keyboard. geram iolz tau. 


btw HELLO NEW SEMESTER!!


alhamdulillah sobb sobb selamat aku ke tahap sem 5. boleh tahan gagah jugak aku ni. ekekeke


cembese sem ni tetap ambil 4 subjek je. walaupon coordinator ade jugak offer ambil 5 subjek. but aku tak berani. tak berani nak jamin tahap kerajinan dan tak berani nak membayangkan tahap trauma huru hara dan sebagainya yang bakal aku lalui kelak. aku just ambil mana yang aku mampu dan boleh sahaja. heeeee. nanti ade masa aku share subjek aku ambil semester ni k!.


kekawan semua selamat menempuhi semester baru. permulaan sem ni kalau boleh tanam niat untuk rajin belajar dan rajin belajar juga rajin belajar seterusnya rajin belajar begitu juga rajin belajar. ekekeke. nak pulak semester kalini pendek je. bulan 12 dah start final exam. kite ade masa less than 3 month je kowt. ngeri ke tidak. :p.


ok!! darrr... xoxo


6 comments :

Unknown said...

haii. sy plajar baru pjj. mcm mna nak cek jadual kelas ea??

azi nur said...

Heyy. Try Log in iclass. Masuk kpp kampus. Cth kampus johor. Kat situ coordinator ade letak jadual kelas.

azi nur said...

Heyy. Try Log in iclass. Masuk kpp kampus. Cth kampus johor. Kat situ coordinator ade letak jadual kelas.

Nedzork said...

cerita lawak giler

Unknown said...

orite thank you. sis ada tk soklan2 past exam?? atau dkt mna boleh saya carik soklan2 final past??

azi nur said...

untuk soalan PYQ boleh ke link ni http://eqps.ptar.uitm.edu.my:8080/eqps/