Wednesday, November 22, 2017

Hi Hello~

ya ampun..

lama sangat ni tak share apa-apa.. pasal PJJ..
tuptup dah nak final exam dah haha ameko..
kehidupan aku macam busy bebeno.. serios la busy!
kadang-kadang sambil berak tu teringat eh lama gils tak update blog..
kadang-kadang sambil busy nak mampuih buat kerja terus macam jeles nye dengan vivy yusof. hahaha!


alhamdulillah subjek sem ni semua best-best. lecturer semua takla serajin lecturers sem lepas.
sem lepas ya ampun troma nye tak hilang lagi ni.
sem lepas paling hiba la dalam sejarah PJJ aku ni.
bulan ramadhan yang lepas tu terlalu sibuk buat homework,
assignment semua tu..
TERLALU SIBUK
sampai tak pergi terawih tauuu,
cuti sabtu ahad bedal buat homework segala sampai TAK TIDO MALAM!
eee malu je dengan tuhan. mmm


sem ni ambil tiga subjek sebab penat sem lepas dan bebanan sem lepas tu macam tak berkesudahan
haha!
sekali Allah makbul doa.
dapat lecturers yang sporting gila babeng.
plus satu paper EWC takde final exam sem ni.
beronok laa kami semua macam ikan flower horn haha


nampak relax dengan PJJ tapi kerja menimbun pulak.
salah sorang staff ni cuti dua bulan sebab morning sickness.
ko rase? mm aku ni la yang backup kerja die semua.
pressure ko jangan cakap la dah macam kuli batak, sotong, ikan kerapu, ikan buntal, hahaha
balik je rumah TIDO
tidooo jeeee manjang.
sampai nak tido tu mimpi kerja lagi.
macam hari-hari berlalu dengan hati yang serabut.
aku rasa lepas final exam nanti aku kena pergi becuti tak pon kena kawen.  *tetibe
kalau di biarkan ni boleh sakit jiwa tau.

ekekeke

okla jumpa lepas final k! harap semua sihat-sihat.

dalam inbox banyak soalan-soalan korang yang tinggal kenangan.
mesti korang macam fed-up kot dengan aku. haha
yela k k k aku mintak maap la.

kang aku jawab.
cepat atau lambat..
mesti jawab!

dar~



2 comments :

Erin said...

Sye ada soalan nak tanya awk. Email sye enuridayu@gmail.com

Erin said...

Sye nak tanya pasal pertukaran kampus ����