Saturday, August 27, 2016

THE SHORE SKY TOWER, MELAKA

hye hello...


haritukan hantar adik aku nab balik UiTM Pilah. oii bukan haritu semalam semalamnye tau. tapi berbulan yang lepas wakakaka. asik tertunggak je nak upload story ni. gamaknya banyak sangat pic kene pilih. aku baru kosongkan galeri phone aku tu. dekat dua ribu gambo ke ape. ko bayang kan selfie satu hari satu minit je dah doplas keping tak paham aku. sekarang ni aku dah ade keinsafan. asal nak selfie banyakk terus delete. selfie ni kan penyakit. takpe take la berape kali riban ko nak. lepas sejam delete. tu je cara aku nak mengajo diri aku dari penyakit selfie ni ekekee..


ok merepek dah.


macam sebelum ni aku pernah cakap ulang kali. apak aku memang suka gils pergi Melaka. tak ngerti aku kenape. memang wajibbbb pergi tiap tahun MELAKA. tolong paham anak-anak malas nak layan kekadang. wakakaka kejamm!

kali ni bawak pergi tempat baru ahh. asik pergi banda hilir. sesak napas aku kalau lalu situ.

moh pergiiiii


THE SHORE SKY TOWER, MELAKA

lokasi sky tower ni dalam the shore shopping gallery, level bawah tempat shopping sakan. macam-macam ade aku sempat jugak jengah kedai pandora. untuk ke sky tower tu korang kene naik lift ke tingkat 42 lepastu kena naik lift lain untuk sampai ke tingkat yang aku panggil bahagian roof top la kiranya. sepanjang laluan untuk naik tu memang scary la sape yang gayat sebab dinding semua glass. naik tangga pon gigil nampak bawah. tapi serius seronok. opss tiket masuk RM20+ aku pergi masa cuti sekola tu yang mahal kot. kalau tak katenye RM18 tak sure la berapa.

mehla layan gambar..malas nak taip pepanjang ekekeee



wuhuuuu.....ni baru kat laluan jambatan dah gigil kaki.


dah selamat sampai atas!! 


MELAKA!


suka lantai die. creative kan



adiku nab! rindu dak ni. cepatla abes belajo nak pinjam printer. hahaha. bila dikenang dah dibelek album. maigoddd takde sekeping pon gambar aku cemni sesorang. gerrr


nampuluhkali ambil gamba nab cemni. nyampah aku. ade je yang tak betul :p bakpe neropong atas ntah tengok anak bulan ke ape tatau la. mase ni lagi sehari ke dua hari nak puasa. gila lama trobek hahaa



makcik-makcik yang takot dok sini. jangan jalan tepi-tepi tu. ekekeke. sian ibu ku dok tepi kolam ikan.... 



kat IG korang mesti melambakkan gambar cemni satu ketika dahulu. ekekeke tension aku tak bergambar kat sini. tah nape tah boleh si nab je yang ade. ngeee~



tokleh jadi kene letak gak gamba sirik sekeping heeeee



ekceli nak bergambar dekat sini tak boleh pakai camera sendiri. kene pakai depa punya. hekeleh betul hahaa. dah lettew kene bayar dekat RM50 tahu!. saiz kecik. oke la dari takde kenagan kan. apak aku kemain takut nak tengok bawah. aku pon takott sikit lagi nak merangkak tau hahahaha!



ok. dah boleh letak dalam list vaccay korang ahh. tempat ni best aku bagi 5 bintang over 9 maybe? hehehee




No comments :